НА ЩО ДІЄ ГАРАНТІЯ?
Гарантія поширюється на кухонні меблі і компоненти в тих випадках,
якщо виявлено дефекти матеріалів, які не відповідають
заявленій якості
Термін дії гарантії
Гарантія діє протягом 5 (п'яти) років з дня передачі товару покупцеві.
Умови дії гарантії
Наявність документів, які підтверджують купівлю, а також коректно заповнений гарантійний талон.
Проблеми з експлуатацією виробу
У разі виникнення проблеми з експлуатацією придбаного виробу, вам потрібно зв’язатися за телефоном гарячої лінії, який вказаний в гарантійному талоні, для з'ясування причин неполадок або викликати фахівця сервісного центру додому (в офіс).
Меблі з дефектами, які виникли з вини покупця (в результаті неналежної експлуатації, надмірних навантажень, забруднень і т.п.), може бути відремонтована або оновлена за рахунок покупця.
Виробник залишає за собою право вносити конструктивні зміни, які не погіршують експлуатаційні якості і зовнішній вигляд виробів. Покупець зобов'язаний перевіряти комплектацію і відсутність механічних пошкоджень меблів при її отриманні.
Гарантійним обслуговуванням не передбачено технічне обслуговування (наприклад, регулювання будь-яких механізмів: петель, направляючих та інших).
Гарантія поширюється на дефекти пристроїв, що виникли в результаті наявності недоліків конструкції або матеріалів, які проявилися з моменту покупки пристрою. Гарантія дійсна тільки в разі побутової експлуатації виробу.
Гарантія діє протягом 2 (двох) років з моменту підключення побутової техніки Interline.
Проблеми з придбаною технікою
Якщо виникли проблеми з придбаною технікою, вам потрібно звернутися за телефоном гарячої лінії, вказаним у інформаційному, щоб встановити можливі причини неполадок, або викликати фахівця сервісного центру додому, якщо мова йде про великогабаритну і важку техніку.
За висновком спеціаліста сервісного центру можливо:
Гарантія також не поширюється на лампи, шнури, елементи живлення, картриджі, фарбувальні стрічки, інші витратні матеріали та будь-які інші частини, які мають обмежений період працездатності в силу природних причин, а також аксесуари, які йдуть в комплекті з виробом. Гарантії не передбачають претензії щодо технічних параметрів виробів, якщо вони відповідають зазначеним підприємством-виробником. Мебелі з дефектами, що виникли з вини покупця (поламки в результаті навантажень, забруднення, неналежна експлуатація і т.п.), може бути оновлена або відремонтована за рахунок покупця . Виробник залишає за собою право внесення конструктивних змін, що не погіршують зовнішній вигляд виробів і їх експлуатаційні якості. При отриманні меблів покупець зобов'язаний перевірити комплектність і відсутність механічних пошкоджень меблів.
Гарантійним обслуговуванням не передбачено роботи з технічного обслуговування (наприклад, регулювання петель, направляючих і інших механізмів).
Щось пішло не так
скористайтесь кнопкою замовити дзвінок
Економте час і скористайтеся звичним для вас месенджером, щоб отримати: