ГАРАНТІЇ

ККУХОННІ МЕБЛІ SIMPL

НА ЩО ДІЄ ГАРАНТІЯ?
Гарантія поширюється на кухонні меблі і компоненти в тих випадках, якщо виявлено дефекти матеріалів, які не відповідають заявленій якості

Термін дії гарантії

Гарантія діє протягом 5 (п'яти) років з дня передачі товару покупцеві.

Умови дії гарантії

Наявність документів, які підтверджують купівлю, а також коректно заповнений гарантійний талон.

Проблеми з експлуатацією виробу

У разі виникнення проблеми з експлуатацією придбаного виробу, вам потрібно зв’язатися за телефоном гарячої лінії, який вказаний в гарантійному талоні, для з'ясування причин неполадок або викликати фахівця сервісного центру додому (в офіс).

В ЯКИХ ВИПАДКАХ ГАРАНТІЯ НЕ ДІЄ?

  • Виріб зберігався, був змонтований або встановлений неправильно
  • Виріб використовувався не за призначенням або були порушені правила експлуатації і інструкція по догляду
  • Самостійне прибирання виробу було проведено некваліфіковано
  • Було перевищене максимальне навантаження, встановлене для даного типу елементів меблів і комплектуючих механізмів
  • Виріб було використано не за своїм прямим призначенням (випадок непобутового використання)
  • Дефекти з'явилися внаслідок форс-мажорних обставин або нещасних випадків
  • Дефекти виникли в результаті попадання всередину виробу сторонніх предметів, рідин і т.д.
  • Є механічні пошкодження (подряпини, порізи та інші пошкодження, які виникли в результаті удару)
  • Встановлено механізми та комплектуючі від сторонніх виробників
  • Конструкція виробів була самостійно змінена
  • Відсутній заповнений гарантійний талон.

Меблі з дефектами, які виникли з вини покупця (в результаті неналежної експлуатації, надмірних навантажень, забруднень і т.п.), може бути відремонтована або оновлена за рахунок покупця.

Виробник залишає за собою право вносити конструктивні зміни, які не погіршують експлуатаційні якості і зовнішній вигляд виробів. Покупець зобов'язаний перевіряти комплектацію і відсутність механічних пошкоджень меблів при її отриманні.

Гарантійним обслуговуванням не передбачено технічне обслуговування (наприклад, регулювання будь-яких механізмів: петель, направляючих та інших).

ТЕХНІКА: ДІЯ ГАРАНТІЇ

Гарантія поширюється на дефекти пристроїв, що виникли в результаті наявності недоліків конструкції або матеріалів, які проявилися з моменту покупки пристрою. Гарантія дійсна тільки в разі побутової експлуатації виробу.

ТЕРМІН ДІЇ ГАРАНТІЇ

Гарантія діє протягом 2 (двох) років з моменту підключення побутової техніки Interline.

Проблеми з придбаною технікою

Якщо виникли проблеми з придбаною технікою, вам потрібно звернутися за телефоном гарячої лінії, вказаним у інформаційному, щоб встановити можливі причини неполадок, або викликати фахівця сервісного центру додому, якщо мова йде про великогабаритну і важку техніку.

За висновком спеціаліста сервісного центру можливо:

  • гарантійний ремонт, який здійснюється сервісним центром;
  • заміна виробу або його частин в сервісному центрі;
  • відмова сервісного центру в здійсненні ремонту виробу у разі порушення покупцем інструкції та правил експлуатації техніки;
  • заміна товару продавцем, у разі якщо сервісним центром надається документ (акт) про неможливість проведення ремонту через наявність заводського браку (дефекту) у виробі.

В ЯКИХ ВИПАДКАХ НЕ ДІЄ ГАРАНТІЯ?

  • У документах були нерозбірливо прописані, стерті або типовий або серійний номер виробу і дата продажу;
  • Якщо виріб використовувався не за призначенням, були порушені правила експлуатації, наведені в техдокументації, що супроводжує обладнання;
  • Дефекти виникли в результаті попадання всередину виробу сторонніх предметів і / або рідин;
  • Є механічні пошкодження корпусу техніки, серійного номера, захисних наклейок і пломб;
  • Несправність виникла в результаті підключення техніки в мережу з невідповідними параметрами частоти або напруги;
  • Здійснювався розтин і / або ремонт техніки приватними особами або організаціями, які не мають на це відповідного дозволу;
  • Несправності виникли в результаті заміни частин або деталей виробу на інші, а також викликані використанням будь-яких невідповідних матеріалів та застосуванням джерел живлення, які не відповідають вимогам техніки експлуатації;
  • Програмне забезпечення для пристрою було оновлено неправильно;
  • Дефекти або неполадки виникли внаслідок недбалого поводження, підвищеного зносу у випадках використання техніки в професійних непобутових цілях (для отримання прибутку);
  • Несправності побутової техніки викликані утворенням на нагрівальних елементах надлишкового шару накипу і будь-яких сторонніх утворень;
  • Дефекти з'явилися внаслідок нещасних випадків і форс-мажорних обставин.

Гарантія також не поширюється на лампи, шнури, елементи живлення, картриджі, фарбувальні стрічки, інші витратні матеріали та будь-які інші частини, які мають обмежений період працездатності в силу природних причин, а також аксесуари, які йдуть в комплекті з виробом. Гарантії не передбачають претензії щодо технічних параметрів виробів, якщо вони відповідають зазначеним підприємством-виробником. Мебелі з дефектами, що виникли з вини покупця (поламки в результаті навантажень, забруднення, неналежна експлуатація і т.п.), може бути оновлена або відремонтована за рахунок покупця . Виробник залишає за собою право внесення конструктивних змін, що не погіршують зовнішній вигляд виробів і їх експлуатаційні якості. При отриманні меблів покупець зобов'язаний перевірити комплектність і відсутність механічних пошкоджень меблів.

Гарантійним обслуговуванням не передбачено роботи з технічного обслуговування (наприклад, регулювання петель, направляючих і інших механізмів).

mobile_icon
ПЕРЕХОДИМ В МЕССЕНДЖЕР!

Сэкономьте время и воспользуйтесь привычным для вас мессенджером, чтобы получить:

  • бесплатный дизайн-проект кухни
  • консультацию профильного специалиста
  • точные цены на продукцию
mobile_icon